پادکست یکی از ساده ترین، موثرترین و صادقانه ترین راه ها برای تولید و انتشار محتوا و حفظ ارتباط موثر با مشتریان است. در دنیای در حال تغییر امروز، نیازها و راه های برآورده کردن آنها نیز در حال تغییر است. در این میان، پادکست روش مفیدی است که مشاغل و افراد می توانند برای رفع نیازهای مختلف خود از آن استفاده کنند. همچنین با در دسترس بودن تلفن های همراه برای همه، ایجاد پادکست آسان تر شده است. پادکست ها به دلایل مختلفی تولید می شوند. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند. آنها به صورت صوتی یا تصویری هستند و به راحتی می توان آنها را از اینترنت دانلود یا آپلود کرد.

مزایای پادکست برای تجارت چیست؟

پادکست ها در اینجا بحث خواهیم کرد که چرا باید سایت تولید پادکست زهرا شیراحمدی تولید کنیم و چه مزایایی برای شرکت ها دارد.


کارایی بیشتر با پادکست

همانطور که گفتیم، پادکست روش بهتری برای دریافت اطلاعات نسبت به خبرنامه های ایمیلی یا روش های دیگر است. در نتیجه، ارتباط افراد با موضوعات ارائه شده در پادکست آسان تر می شود. بنابراین یکی از مزیت های تولید پادکست تاثیرگذاری بیشتر آن است. این برای مشاغل بسیار مفید است زیرا آنها می توانند با مشتریان خود به شیوه ای کارآمدتر ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، در دنیای امروز، مردم هر روز بمباران اطلاعات می شوند. دریافت روزانه اطلاعات مکتوب از زیبایی اطلاعات می کاهد و افراد به حجم اطلاعات توجهی ندارند. در نتیجه ارائه اطلاعات به شیوه ای متفاوت مانند پادکست جذابیت اطلاعات را افزایش می دهد و افراد را به کسب اطلاعات از طریق این روش جدید علاقه مند می کند. این یکی دیگر از دلایلی است که مزایای استفاده از پادکست را برای مشاغل نشان می دهد.

دسترسی آسان به فایل های صوتی

به راحتی می توانید فایل های صوتی یا تصویری پادکست خود را در گوشی یا کامپیوتر خود دانلود کنید و هر زمان که خواستید به آن ها گوش دهید یا تماشا کنید. خیلی آسان! دسترسی به پادکست ها دسترسی به مشتریان را آسان تر کرده است.

پادکست صوتی به جای ویدیو

بازاریابی ویدئویی برای تجارت بسیار مهم است. همانطور که همه ما می دانیم، ایجاد یک ویدیوی خوب با مشکلات زیادی مواجه است. نور مناسب، ضبط صدا و ... ویدیوی با کیفیت پایین ممکن است بر روی مشتریان تأثیر معکوس داشته باشد. بنابراین، پادکست می تواند جایگزین خوبی برای ضبط ویدیو برای صاحبان مشاغلی باشد که هیچ مشکلی ندارند.

تعداد مشتریان افزایش یافت.

افرادی که به پادکست زهرا شیراحمدی گوش می دهند به مرور زمان یاد می گیرند. این باعث می‌شود که همه پادکست‌ها را دنبال کنند. وقتی مردم از پادکست های شما لذت می برند و شما را به دوستان خود معرفی می کنند. این امر به مرور زمان باعث افزایش تعداد مشتریان می شود.

سادگی و مقرون به صرفه بودن ایجاد پادکست

در حال حاضر زمان و هزینه دو عامل مهم برای موفقیت کسب و کار هستند. بنابراین، اولویت با تمام روش هایی است که با هزینه و زمان کمتر به نتیجه می رسند. پادکست نیز فقط به یک میکروفون و هدفون با کیفیت بالا نیاز دارد. در کمترین زمان و به صورت رایگان می توانیم یک پادکست تولید و ویرایش کنیم و آن را در وب سایت ها، گروه ها و کانال های مختلف آپلود کنیم.

مهارت گفتاری خود را بهبود بخشید

یکی از مزایای پادکست بهبود مهارت های سخنرانی در جمع و افزایش اعتماد به نفس شما در سخنرانی عمومی است. اگر از صحبت کردن در حضور بیش از یک نفر می ترسید، بهتر است بلافاصله شروع کنید! بدون شک، کسب و کارهایی که اعضای آن مهارت های ارتباطی خوبی دارند، احتمال موفقیت بیشتری دارند.

آمار جهانی پادکست

پس از بیان مزایای پادکست برای تجارت، اکنون می خواهیم آمار مربوط به پادکست را ارائه دهیم. در حال حاضر بیش از 800000 پادکست فعال وجود دارد. و 30 میلیون قسمت پادکست وجود دارد. این آمار نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در سال 2018، بیش از 525000 پادکست فعال و بیش از 18.5 قسمت پادکست وجود داشت.

70 درصد از جمعیت ایالات متحده با مفهوم پادکست آشنا هستند که این رقم در سال 2018 64 درصد بود.

50 درصد از خانواده های آمریکایی طرفدار پادکست هستند.

51 درصد از ساکنان ایالات متحده حداقل به یک پادکست گوش داده اند که این رقم در سال 2018 44 درصد بوده است.

32 درصد از آمریکایی ها در ماه گذشته به یک پادکست گوش داده اند که این رقم در سال 2018 26 درصد بوده است.

22 درصد از آمریکایی ها به صورت هفتگی به پادکست گوش می دهند. در سال 2018، 17 درصد هر هفته به یک پادکست گوش دادند.

16 درصد از آمریکایی ها طرفداران بزرگ پادکست هستند

56 درصد از شنوندگان پادکست مرد هستند

27 درصد از شنوندگان پادکست مدرک دانشگاهی دارند.

36 درصد شنوندگان غیر سفیدپوست هستند

کجا، چگونه، چه زمانی

49 درصد از شنوندگان به پادکست ها در خانه گوش می دهند که این رقم در سال 2017 51 درصد بود

22 درصد در حین رانندگی به پادکست گوش می دهند، بدون تغییر نسبت به سال 2017

به طور متوسط، شنوندگان پادکست، 6 پادکست را دنبال می کنند.

شنوندگان پادکست به طور متوسط ​​به 7 پادکست مختلف در طول هفته گوش می دهند. این عدد در سال 2017 5 بود.

۸۰ درصد از شنوندگان به تمام یا بیشتر قسمت‌های پادکست گوش می‌دهند، در مقایسه با ۸۶ درصد در سال ۲۰۱۷.

گوش دادن به پادکست ها با استفاده از رایانه از 29 درصد به 31 درصد افزایش یافته است.

19 درصد از شنوندگان پادکست ها را با سرعت بالا گوش می دهند

65 درصد از شنوندگان ماهانه کمتر از سه سال است که به پادکست گوش می دهند

محبوب ترین نوع پادکست کمدی است و پس از آن پادکست های آموزشی و خبری است.